• Zmień kontrast
  • Czcionka
  • A
  • A+
  • A++

Kontakt

Szkoła Podstawowa nr 3

im. Tadeusza Zawadzkiego "Zośki"

w Piasecznie

ul. Główna 50

05-500 Piaseczno

tel. 22 7567519

email sp.golkow@wp.pl

Kartka z kalendarza

Szkoła w chmurze
Odznaka Szkoła eTwinning na lata 2020-2021

ZEBRANIE RADY RODZICÓW 31.03.2015

Sprawozdanie z zebrania Rady Rodziców, które odbyło się w dniu 31.03.2015 roku.

PRZEBIEG SPOTKANIA
obecnych: 16 przedstawicieli klasowych Rad Rodziców, pani Dyrektor Alicja Czarnecka, radny pan Michał Rosa

Przewodniczący – Pan Andrzej Podgórski – przedstawił plan spotkania:

1. Piknik rodzinny 2015
2. Dofinansowanie wyjazdów
3. Finansowanie Rady Rodziców – wpłaty, preliminarz 2015
4. Warsztaty psychologiczne
5. Wydatkowanie pieniędzy z Pikniku 2015
6. Opinia na temat nauczyciela języka polskiego
7. Zmiany w Prezydium


1. Radny Michał Rosa przedstawił aktualną sytuację dotyczącą ulicy Głównej, Północnej oraz budowy parkingu przy szkole. Projekt przebudowy ulicy Północnej wraz ze szkolnym parkingiem jest prawie zakończony i zależny od firmy energetycznej. Budowa ulicy Północnej i szkolnego parkingu przewidywana jest na rok 2016. Na obecny rok nie ma zagwarantowanych pieniędzy na tę inwestycję. Finansowanie projektu jest zapewnione na rok 2016/17.
Radny przychylił się pozytywnie do propozycji, by po zakończeniu projektu ulic Główna/Północna/Borowa/Świerkowa, na zebraniu Rady Miasta wnieść propozycję zmian do budżetu na ten rok i przesunąć część pieniędzy, aby remont części Północnej przy szkole wraz z parkingiem dla rodziców rozpoczął się jeszcze w tym roku.
Radny poinformował, iż pismo od Rady Rodziców do Starosty Powiatowego w kwestii bezpieczeństwa na ulicy Głównej przy szkole, jest w trakcie rozpatrywania przez Starostę.
Rada Rodziców czeka na decyzję Starosty w sprawie skrzyżowania na Głównej.
2. Rada Rodziców skieruje do Starosty Powiatowego pismo w sprawie przebudowy skrzyżowania przy szkole – wyniesione skrzyżowanie, przebudowa sygnalizacji świetlnej oraz słupki z łańcuchami bezpośrednio przy wyjściu ze szkoły dla bezpieczeństwa dzieci. Kopia pisma zostanie skierowana do radnego M.Rosy.
3. Piknik 2015
Zdecydowano, iż każda klasa będzie odpowiedzialna za poszczególne zadania na pikniku. Zgodnie z podziałem odpowiedzialności pomiędzy Radę Rodziców, nauczycieli i uczniów do każdego zadania pani Dyrektor wydeleguje nauczycieli do pomocy przy pikniku.

4. Przedstawiono problem z dofinansowaniem wyjazdów związany z brakiem wpłat na konto RR mimo złożonych deklaracji. Postanowiono wstrzymać się ze zgodą na dofinansowanie w poszczególnych klasach, jeżeli wpłaty wynoszą mniej niż 50% w porównaniu z deklarowanymi.
5. Omówiono sprawę warsztatów psychologicznych prowadzonych przez studentów z Bielska- Białej. Zgłoszone było zastrzeżenie o braku informacji dla rodziców o prowadzonym programie i jego niekorzystnym wpływie na dzieci. Pani Dyrektor zobowiązała się, by informować dokładnie rodziców o terminie badań, szczegółach programu profilaktycznego,jego tematyce i stosowanych metodach pracy z dzieckiem. Od następnego roku na stronie internetowej szkoły będzie zamieszczony link do tych wszystkich informacji.
6. Poruszono problem nauczania przez nauczyciela języka polskiego. Uzgodniono, iż zainteresowani rodzice skierują pismo w tej sprawie do p. Dyrektor.
7. Pani Dyrektor Alicja Czarnecka zobowiązała się do przygotowania listy propozycji zakupów z funduszy uzyskanych w czasie ubiegłorocznego pikniku.
8. Przewodniczący Andrzej Podgórski ogłosił swoją rezygnację z pełnionej funkcji z powodów osobistych.
Odbyło się głosowanie w wyniku którego jednogłośnie zdecydowano nie wybierać Przewodniczącego. Funkcję pełniącego obowiązki Przewodniczącego powierzono wiceprzewodniczącej Rady Rodziców Katarzynie Makarze.
9. Termin następnego spotkania przedstawicieli Rad Rodziców zostanie podany do wiadomości na stronie internetowej Rady Rodziców.