• Zmień kontrast
  • Czcionka
  • A
  • A+
  • A++

Kontakt

Szkoła Podstawowa nr 3

im. Tadeusza Zawadzkiego "Zośki"

w Piasecznie

ul. Główna 50

05-500 Piaseczno

tel. 22 7567519

email sp.golkow@wp.pl

Kartka z kalendarza

Szkoła w chmurze
Odznaka Szkoła eTwinning na lata 2020-2021

NADZWYCZAJNE ZEBRANIE RADY RODZICÓW 26.11.14 (środa)

NADZWYCZAJNE ZEBRANIE RADY RODZICÓW  26.11.14 (środa)

PRZEBIEG SPOTKANIA:

Obecnych:   14 przedstawicieli trójek klasowych, Dyrektor zespołu szkół p. Alicja  Czarnecka, V-ce Dyrektor  p. Alina Perzyna , V-ce dyrektor  p. Malwina Studzińska , Pedagog szkolny p. Bożena Małkowska – Baranowska, p. Zbigniew Merwa.

  1. Przewodniczący – Andrzej Podgórski – przedstawił temat spotkania: ROZWIAZANIE PROBLEMU ZAKAZU KOPIOWANIA „KLASÓWEK” PRZEZ RODZICÓW
  2. Pani Pedagog Bożena Małkowska-Baranowska przedstawiła, omówione z Gronem Pedagogicznym, zagrożenia oraz obawy związane z kopiowaniem prac pisemnych:
  • publikowanie w Internecie pytań i odpowiedzi;
  • przekazywanie zagadnień kolegom;
  • kopiowanie własności intelektualnej nauczycieli
  • kopiowanie zastrzeżonych przez wydawnictwa treści
  1. Przeprowadzono dyskusję i omówiono potrzeby rodziców związane z możliwością kopiowania prac pisemnych (klasówek) jako narzędzia do wspólnej pracy z dzieckiem w domu.
  2. Przeprowadzono głosowanie  nad wspólnym stanowiskiem Rady Rodziców dotyczącym możliwości kopiowania klasówek  oraz procedury z tym związanej:
  • rodzic kontaktuje się z nauczycielem w sprawie udostępnienia konkretnej pracy pisemnej (może także poprzez Librus)
  • rodzic, podczas umówionego spotkania z nauczycielem, może wykonać zdjęcia pracy pisemnej po podpisaniu oświadczenia dotyczącego zakazu publikacji. Treść oświadczenia zostanie zaproponowana przez przedstawicieli Rady Rodziców do 28.11.14.
  • jeżeli do spotkania z nauczycielem nie może dojść w godzinach jego pracy, pracę można będzie sfotografować na tych samych zasadach u Pedagoga szkolnego w każdy czwartek w godzinach 17:30-20:00, po uprzednim umówieniu się.

W głosowaniu wzięło udział 14 osób, za przyjęciem powyższej procedury głosowało 12 osób, przeciw 2 osoby , Wstrzymało się 0

  1. Wypracowana przez Radę Rodziców wspólnie z przedstawicielami Rady Pedagogicznej procedura, została zaakceptowana przez przybyłych na zebranie  jej przedstawicieli oraz zostanie przedstawiona na Radzie Pedagogicznej w obecności przedstawiciela Rady Rodziców w dniu 1 lub 2 grudnia 2014 o g.15:30 (konkretny termin jeszcze nie został podany). Ustalenia dotyczące możliwości fotografowania prac pisemnych przez rodziców, mają być także zawarte w Statucie szkoły.
  2. Omówiono problem niszczenia i przekazywania prac pisemnych rodzicom po zakończeniu roku szkolnego. Ustalono także z przedstawicielami Rady Pedagogicznej, że rodzic  może odebrać prace w terminie od 1 do 10 września, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby na ostatnim zebraniu rodziców. Nieodebrane prace zostaną zniszczone we wrześniu w kolejnym roku szkolnym.  Zapis taki zostanie umieszczony w Statucie szkoły
  3. Zamknięcie zebrania

Wszystkie informacje dotyczące sprawy będą publikowane w zakładce Rady Rodziców na stronie internetowej szkoły.